Dags att gå och lägga sig!

hej.. asså palla vara uppe nu...
jag ska iallafall sova nu.
Men jag venne hur det kommer att gå för att det är ju fan fest hos grannen det låter helt.. asså det  är hemskt!!
Lyckas jag inte med "operation sova" så får jag väl läsa lite eller ngt.
Håller just nu på att läsa "Harry Potter och Fången Från Askabann"
Den e ju bra så jag har inget emot att vara vaken lite till och läsa ett par sidor.
Ha det bäst flodhäst.
(orkade inte ta ngr bilder idag eller ladda in ngr nya. så det får bli ngr gamla.)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; eftersom jag precis ätit så sitter jag nu här och är go och glad! :D

2011-06-27 @ 18:39:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
vip?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Skriv en liten text :):

Trackback
RSS 2.0